کد خبر: ۵۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، از فعالیت ۱۰۰ پویش مردمی در زمینه پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان زنجان خبر داد.

آرانیوز-زنجان-مسیح الله سلطانی با بیان اینکه سمن‌ها مردم نهاد در فرهنگ سازی زدن ماسک در جامعه نقش دارند، گفت: سمن‌های استان در بحث مقابله با این بیماری پای کار هستند.

وی از فعالیت ۱۰۰ پویش مردمی در زمینه پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ پویش مردمی در مرکز زنجان فعال است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، با بیان اینکه باید عدالت اموزشی در تمام مدارس شهری و روستایی استان اجرا شود، گفت: درصدی از مدارس روستایی استان به پوشش فناوری و ارتباطات دسترسی ندارند.

سلطانی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های درسی در روستاهای استان به صورت حقیقی امکان پذیر است چرا که تعداد دانش آموزان محدود است.

وی افزود: در برخی از مدارس استان زمان ۳۰ دقیقه‌ای آموزش رعایت نمی‌شود که باید آموزش و پرورش استان نسبت به رفع این مشکل مدیریت لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، تصریح کرد: باید در تمام مدارس استان زدن ماسک تقویت شود و در این میان سمن‌های در بحث ضدعفونی کردن مدارس وارد کار خواهند شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار