کد خبر: ۵۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
نماینده مردم مشهد بیان کرد:
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح جدید بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی مانع تملک منازل اهالی منطقه ثامن برای ساخت پروژه های بزرگ مقیاس می شود.

آرانیوز-مشهد-نزدیک به سه دهه از آغاز طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی می‌گذرد، اما هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده و اهالی منطقه با مشکلات زیادی مواجه هستند.

در گزارشی که ۱۱ شهریورماه با عنوان «معطلی ۲۰ ساله یک طرح / نارضایتی مردم و هویتی که از دست رفت» منتشر شد، به دیدگاه‌های مردم و برخی از مسئولان شهری در این خصوص پرداخته شده است.

در همین خصوص، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار در خصوص طرح جدید این بافت گفت: طرح جدید بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی، توسط مشاور در حال تدوین است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در ادامه بیان کرد: در این طرح از تملک پلاک‌ها برای ساخت پروژه‌های درشت دانه و بزرگ جلوگیری شده و اهالی برای نوسازی املاک خود طبق اصول شهرسازی تشویق خواهند شد.

وی همچنین درباره روند تخصیص و انتشار اوراق مشارکت نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم رضوی گفت: پیگیری این مسئله مربوط به حوزه شورای شهر و شهرداری و سازمان‌های مربوط به آن است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار