کد خبر: ۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
از ابتدای سال جاری؛
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری در راستای برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی مشکلات قضائی ۱۷ واحد صنعتی بررسی و رفع شده است.

آرانیوز-بیرجند-عباس داریوش ظهر یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری‌های استان در راستای حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع در زمینه حمایت‌های قضائی و حقوقی از سرمایه گذاران اقداماتی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی موجود در جلسه بیان کرد: در راستای رفع مشکلات این سرمایه گذاران تصمیمات خوبی اتخاذ شده که امید است به چرخه فعالیت برگردند.

داریوش ادامه داد: تلاش می‌کنیم از پتانسیل‌های استان اعم از گردشگری، صنعت و معدن استفاده بهینه شده تا از بیکاری کارگران و تعطیل شدن واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: خواستاریم آن دسته از اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد سرمایه گذاری دارند در قراردادهایشان موضوعات حقوقی را مد نظر قرار داده تا به مشکل مواجه نشوند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری در راستای برگزاری ستاد اقتصاد مقاومتی ۱۷ واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات مربوط به حمایت‌های قضائی آنها رفع شده است.

داریوش ادامه داد: همچنین ۳۰ واحد که دارای مشکل حقوقی و قضائی هستند در دیگر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی خواهند شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار