کد خبر: ۵۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه زنان نقش پررنگ‌تری در امر تبلیغ در جامعه دارند، گفت: هویت‌بخشی و نقش‌آفرینی رویکرد اصلی اداره بانوان سازمان تبلیغات است.

آرانیوز-ایلام-عاطفه سعیدی نژاد ظهر یکشنبه در نشست مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، با تعدادی از اعضای فعال جمعیت بانوان در استان ایلام با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در طرح نهضت تبلیغ فعال کردن مخاطبین است، عنوان کرد: ما باید سعی کنیم تا حس ارزشمندی و اثرگذاری به مخاطب منتقل شود تا بتواند در محیط پیرامونی خود به نوعی ویرایشگر باشد.

وی، «گفتمان‌سازی»، «توانمندسازی» و «پشتیبانی» را از فعالیت‌های اصلی اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان برشمرد و گفت: هویت‌بخشی و نقش‌آفرینی رویکرد اصلی این اداره کل است.

وی افزود: امر تبلیغ مختص به گروه خاصی از افراد نیست بلکه به نوعی وظیفه آحاد مردم است، اما در این میان زنان نقش پررنگ‌تری دارند و در محیط اطراف خود اعم از خانواده و… می‌توانند منشاء اثر باشند.

سعیدی نژاد، از برگزاری طرح مریم ویژه دختران خبر داد و خبر داد: فعالان عرصه تولیدات فرهنگی، عرصه خدمات و محصولات محور مدار که تولید محتوای فرهنگی دارند به مخاطب عرصه و معرفی شوند.

وی گفت: به هر ترتیب زنان جامعه اسلامی برای ایجاد نهضت اجتماعی ظرفیت قابل توجهی دارند و این ظرفیت می‌تواند برای اصلاح و ویرایش محیط پیرامونی به سمت پیشرفت مطلوب باشد.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: همچنین زنان در خانواده و اجتماع می‌توانند رکن رکین جامعه پردازی و به‌تبع آن راهبر نهضت شکل‌دهی دولت اسلامی محسوب شوند و از این جهت اصلاح محیط اجتماعی می‌تواند از لایه‌های اصلی پیشرفت ایرانی اسلامی باشد.

سعیدی نژاد اضافه کرد: از منظر نگاه دینی به مسئله جمعیت بانوان و نهضت تبلیغ به‌عنوان یک امری مهم و ضروری پرداخته شود و می‌توانیم با ارائه راهکارهای متنوع اذهان مخاطبان خود را در زمینه فرهنگی، با توجه به ظرفیت‌های استانی توانمند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار