کد خبر: ۵۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با مشخص شدن نتیجه دو حوزه سمیرم و کرمانشاه، منتخبین ۱۰ حوزه انتخابیه تعیین شدند و به ترکیب مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

به گزارش آرانیوز، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور صبح امروز (شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اعلام نتایج ۲ حوزه انتخابیه باقی مانده از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه، «ابراهیم عزیزی» با ۲۱ هزار و ۹۶۶ رأی و در استان اصفهان، حوزه انتخابیه سمیرم آقای «اصغر سلیمی» با ۸ هزار و ۵۰۵ رأی وارد مجلس شدند.

موسوی افزود: با مشخص شدن نتیجه این دو حوزه، منتخبین ۱۰ حوزه انتخابیه تعیین شدند و به ترکیب مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی همچنین ضمن اعلام مجدد نتایج ۸ حوزه انتخابیه‌ای که بامداد شنبه تعیین شده بودند، گفت: در استان البرز حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس علیرضا عباسی با ۲۷ هزار و ۱۰ رأی حائز اکثریت آرا شد و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد. در استان ایلام حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در استان خوزستان حوزه انتخابیه اهواز، باوی و کارون شبیب جویجری با ۴۴ هزار و ۷۴۸ رأی به بهارستان راه یافت.

موسوی تصریح کرد: از استان کردستان حوزه انتخابیه بیجار علیرضا زرندیان با ۱۰ هزار و ۳۱۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی اضافه کرد: از استان کرمانشاه حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو مجتبی بخشی پور با ۳۱ هزار و ۲۲ رأی و از استان گلستان حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان عبدالجلال ایری با ۳۱ هزار و ۲۲۵ رأی و در استان زنجان حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری با ۱۴ هزار و ۹۶۴ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: در استان اصفهان حوزه انتخابیه لنجان حسین رجایی ریزی با ۱۴ هزار و ۱۲۷ رأی به مجلس راه پیدا کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار