کد خبر: ۵۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
با صدور بیانیه ای اعلام شد؛
اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان در پی توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر و این اقدام وقیحانه را محکوم کردند.

آرانیوز-مشگین شهر-کارکنان اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان در پی توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر و این اقدام وقیحانه را محکوم کردند، در بخشی از این بیانیه آمده است:

دست پلید شیطان بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رَحْمَةً لِلْعالَمِینَ حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار داده و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‌دار کرد.

اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل با هدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی «شارلی ابدو» بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

ناکارآمدی همه نظام‌های فکری جاری در جهان که جذاب ترین گزاره‌های آن بازیچه دست ابرقدرت‌ها است از بدیهیات به شمار می‌رود و حوادث جاری در شنبه‌های فرانسه مهد آزادی بیان و نیز وقایع اخیر در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)، گواهی واضح بر عجز روز افزون همه مکاتب مبتنی بر اومانیسم و ضرورت بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت است

در این بیانیه با تاکید بر تداوم حرکت مسلمانان جهان به سمت تمدن نوین اسلامی، آمده است: قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد. این‌گونه نقشه پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

کارکنان اداره تبلیغات اسلامی مشگین شهر، شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان در بخش دیگر بیانیه گفتند: ما همواره در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمام آزادی‌خواهان جهان، اقدام توهین‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‌های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد».

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار