کد خبر: ۵۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی صاحبان پرونده های قاچاق کالا و ارز از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

آرانیوز-ارومیه-محمد اقوامی با بیان اینکه امسال دو هزار و ۲۹۱ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل یافته است، ادامه داد: از این تعداد دو هزار و ۲۳۹ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

وی با اشاره به کاهش ۷ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در استان عنوان کرد: صاحبان پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

اقوامی از وصول ۷۹۵ فقره پرونده مربوط به تخلف کم فروشی کالا به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۹۵ فقره پرونده کم فروشی به شعب تعزیرات استان ارسال شده که از این تعداد ۹۱ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت ۵.۷ میلیارد ریال ریالی صاحبان پرونده‌های کم فروشی گفت: تاکنون همچنین تعداد ۲۶۴ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اقوامی با بیان اینکه صاحبان پرونده‌های تخلف در بخش بهداشت و درمان به ۹.۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند، افزود: تعداد پرونده‌های این بخش ۷ درصد در مقایسه با پارسال کاهش نشان می‌دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار