کد خبر: ۵۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت؛
مردم شهرستان بیجار از ساعت ابتدایی آغاز رای گیری ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، بار دیگر حماسه ای تاریخی را به ثبت رساندند.

مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز جمعه در شهرستان بیجار به صورت همزمان در ۱۰ حوزه انتخابیه دیگر کشور آغاز شده است.

در مرحله اول انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان بیجار، بیش از ۵۸ درصد از افراد واجد شرایط در این عرصه بسیار مهم حضور پیدا کرده و به همین دلیل بیجار با این میزان مشارکت رتبه اول در استان کردستان را به خود اختصاص داد.

با توجه به اینکه در مرحله اول هیچکدام از نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات موفق به کسب حداکثری رای نشدند، انتخابات در این حوزه انتخابیه با حضور دو کاندیدا به مرحله دوم یا میاندوره‌ای رسید.

مردم شهرستان بیجار از صبح امروز و در مرحله دوم انتخابات میاندوره‌ای مجلس یازدهم حضور پرشوری در صحنه داشته و بار دیگر حماسه‌ای را برای ثبت در تاریخ استان و کشور خلق کردند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در میاندوره‌ای انتخابات در حوزه بیجار همانند مرحله اول ۱۱۲ شعبه برای جمع‌آوری رای مردم در نظر گرفته شده است و بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در امر انتخابات مشارکت دارند.

هم اکنون در اکثر شعبه‌های اخذ رای در مناطق شهری و روستایی در شهرستان بیجار، مردم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای می‌دهند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت

فرماندار شهرستان بیجار  بیان کرد: برگزاری انتخابات همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور در شهرستان بیجار نیز همچنان ادامه دارد.

علی اکبر ورمقانی یادآور شد: خوشبختانه از صبح امروز و بدون هیچ گونه مشکلی روند انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار، در جریان است.

وی ضمن تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، عنوان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در اولویت قرار داشته و خوشبختانه مردم و عوامل اجرایی این مهم را به بهترین شکل ممکن رعایت کردند.

همچنین رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نیز ضمن اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته درباره میزان مشارکت مردم، گفت: خوشبختانه تاکنون مشارکت خوبی را شاهد بوده‌ایم.

ابراهیم زارعی گفت: سعی و تلاش تمامی عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان بیجار این بوده که تمامی تمهیدات برای حضور مردم در صحنه فراهم شود و به همین دلیل از تمامی ظرفیت‌های در اختیار نیز استفاده شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار