کد خبر: ۵۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
سرپرست فرمانداری شادگان:
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کوتاهی در خدمات‌رسانی به مردم در شادگان از سوی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان پذیرفتنی نیست.

آرانیوز-شادگان-امید صبری پور در طرح قرارگاه جهادی پنجشنبه‌ها که در منطقه مشمولی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کوتاهی در خدمات‌رسانی به مردم در شهرستان شادگان از سوی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست و همه باید تلاش کنند بر اساس شرح وظایف خود، به مردم خدمت شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کوتاهی را در مسیر خدمت به مردم را قبول نمی‌کنیم، افزود: اگر کسانی بخواهند در خدمت‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کنند، با آنان برخورد می‌کنیم و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اینکه مسئولیت امانتی است که مدیران باید در خدمت به مردم تلاش کنند، تأکید کرد: مسئولان باید از هر گونه تلاش در راستای رفع مشکلات مردم دریغ نکنند و حضور آنان در صحنه، به مردم در تحمل مشکلات کمک می‌کند.

صبری پور در پایان به وجود برخی مشکلات و کاستی‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی در منطقه انتظار دارم که مدیران دستگاه‌ها و ادارات اجرایی و دولتی نیز تمام تلاش خود را برای انجام وظایف و خدمت به مردم صرف کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار