کد خبر: ۵۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: برای رسیدن به استاندارد لازم ۲۲ پایگاه اورژانس دیگر در استان نیاز است.

آرانیوز-کرج-دکتر محمد فتحی در نشست با رئیس اورژانس کشور، گفت: همه مسئولان دانشگاه پیش از این در حوزه‌های مختلف سلامت در جهت ارتقا و بهبود بهداشت و درمان تلاش کرده اند و اکنون که نوبت به من رسیده است تمام توان و تلاش خود را در این راه صرف خواهم کرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و حمایت اورژانس کشور به شرایط ویژه استان البرز از جمله جمعیت بالای حاشیه نشینی و مهاجر پذیری اشاره کرد و افزود: استان البرز با وجود اینکه کمترین فاصله جغرافیایی به پایتخت را دارد اما از نظر زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی فاصله زیادی دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بیشترین حوادث ترافیکی و جاده‌ای در استان البرز اتفاق می‌افتد و نیاز است زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی به ویژه اورژانس پیش بیمارستانی تقویت شود.

دکتر فتحی ادامه داد: برای رسیدن به استاندارد لازم ۲۲ پایگاه اورژانس دیگر در استان نیاز است و امسال برنامه ریزی شده است پنج پایگاه دیگر به ظرفیت استان افزوده شود.

وی در پایان به آموزش و اصل پیشگیری به ویژه در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین در استان تاکید کرد و افزود: ارتقای سلامت نیازمند مشارکت اجتماعی و حمایت همه جانبه مسئولان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار