کد خبر: ۵۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
معاون اقتصادی استاندار اصفهان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: با اجرایی شدن سامانه« G4B » در یک ماه آینده سرمایه گذاری در استان اصفهان تسهیل می شود.

آرانیوز-اصفهان-سید حسن قاضی عسگر با اشاره به تسهیل سرمایه گذاری در استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه سالهاست که فرایند سرمایه گذاری در استان اصفهان با دشواری همراه بوده است و همین امر در فرار سرمایه نقش داشته است.

وی افزود: اخیراً با همتی که به ویژه در بخش کشاورزی در احداث گلخانه‌ها انجام شده شاهد جذب سرمایه گذاری در استان اصفهان بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مدت ۲۴ روز درخواست احداث گلخانه اجرایی می‌شود، گفت: در آینده نزدیک سرمایه گذران در بخش گلخانه می‌توانند در مدت ۱۵ روز نسبت به احداث گلخانه اقدام کنند.

وی با اشاره به نهایی شدن برنامه آمایش استان اصفهان گفت: متناسب با این برنامه مشخص می‌شود که در هر بخشی چه صنایعی توسعه یابد.

قاضی عسگر اشاره‌ای هم به ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اصفهان داشت و افزود: این سامانه با هدف تسهیل در فرایند دریافت مجوزها و انجام سرمایه گذاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به سامانه گفت: این سامانه نه تنها مرجعی برای صدور مجوز است بلکه پاسخگوی سوالات نیز خواهد بود و نسبت به ارائه مشاوره به فعالان اقتصادی اقدام خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه سامانه G4B در استان اصفهان مراحل مقدماتی را طی می‌کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در حال وارد کردن اطلاعات به این سامانه هستند که پس از تکمیل آن این سامانه تا یک ماه آینده نهایی می‌شود.

وی افزود: در دو سال اخیر با فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی نحوه برخورد با سرمایه گذار اصلاح شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار