کد خبر: ۵۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
معاون استاندار در بازدید از ادارات؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه ها به افراد فاقد ماسک خدمات ندهند.

آرانیوز-یاسوج-آذر صفایی نیا پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از دستگاه‌ها، افزود: دستگاه‌های اجرایی از ارائه هرگونه خدمت به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

وی ابراز داشت: همچنین باید هر اداره فردی را به عنوان ناظر بر تردد مراجعه کنندگان و رعایت پروتکل‌ها توسط کارکنان و مردم مأمور کنند.

صفایی نیا در بازدید از شرکت برق شهرستان بویراحمد و استان، شعب بانک‌های ملی و ملت، گفت: بنا به توصیه سازمان جهانی و وزارت بهداشت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب‌ترین و ارزان‌ترین روش مقابله با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به اینکه روزانه اکیپ‌های نظارتی مشترکی متشکل از صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و… وضعیت بازار و واحدهای صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنند، تصریح کرد: تیم نظارت ستاد مقابله با بیماری کرونای استان به صورت سرزده از ادارات بازدید و این مهم را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

صفایی نیا گفت: این تیم نظارتی به صورت مستمر در شهرستان‌های ۹ گانه استان برای بازرسی حضور خواهند داشت.

معاون استاندار افزود: انتظار می‌رود با توجه به اینکه برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم استان بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که در پاییز شاهد اوج گیری هم زمان کرونا و آنفلوانزا خواهیم بود، می‌طلبد از ساده انگاری این ویروس منحوس خودداری شود و با رعایت پروتکل‌ها از جان خود و عزیزانمان محافظت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با تاکید بر عدم مراجعه غیر ضروری مردم به دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مراجعه کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار