کد خبر: ۵۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
فرماندار شهرستان آوج:
فرماندار شهرستان آوج گفت: احساس جدایی دانش آموزان از مدرسه به دلیل تعطیلی مدارس یک تهدید جدی است که باید برای آن تدبیر کنیم.

آرانیوز-قزوین-نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در آئین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر که روز یکشنبه در مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی شهر آوج برگزار شد اظهارداشت: توسعه یافتگی بدون توجه اساسی و زیربنایی به حوزه آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی متخصص و اخلاق مدار امری محال و ناممکن است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید به گونه برنامه ریزی و فضا سازی شود که هیچ گونه احساس جدایی و فاصله بین خانواده ها و دانش آموزان با محیط مدرسه و قشر فرهنگیان در جامعه ایجاد نشود و همه تمرکز و اراده ها بر استفاده حداکثری دانش آموزان از محیط علم و دانش صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: نظام ارزشی حاکم بر مدارس ما باید مبتنی بر علم، کار و اخلاق مداری باشد و دستیابی به توسعه و پیشرفت در هرجامعه ای با تکیه بر این باورها و ارزش اساسی محقق می شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام هاشمی امام جمعه آوج، حسینی معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران ادارات، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده ها برگزار شد

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار