کد خبر: ۵۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
استاندار سمنان:
استاندار سمنان بابیان اینکه وضعیت کلی استان در شیوع کرونا قرمز است، گفت: دو شهرستان سرخه و آرادان در این رنگ‌بندی وضعیت سفید دارند.

آرانیوز-سمنان-علیرضا آشناگر صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری آغازشده است، اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان با تلاش مسئولان در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و با تلاش کارکنان بهداشت و درمان در دو دانشگاه علوم پزشکی استان قابل‌قبول است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت کلی استان سمنان در شیوع کرونا قرمز است، افزود: شهرستان‌های سرخه و آرادان در رنگ‌بندی کرونا در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد بوده که این امر نشان از الزام به استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی استان دارد.

همراهی والدین دانش آموزان برای ارتقای کیفی آموزش

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط ادارات و نهادها و اصناف بیان کرد: سال تحصیلی جدید پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و یک سال استثنایی برای جامعه فرهنگیان و دانش آموزان محسوب می‌شود.

آشناگر بابیان اینکه سلامت جامعه در اولویت قرار دارد و توجه به این نکته ضروری است که سلامت جامعه صرفاً تک‌بعدی و به معنی مبارزه با بیماری نیست، تصریح کرد: سال تحصیلی جدید که از ۱۵ شهریورماه در سطح دانشگاه‌ها و مدارس به‌صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا با استفاده از بستر شاد در آموزش‌وپرورش نسبت به ارائه آموزش غیرحضوری اقدام شود، گفت: همراهی خانواده دانش آموزان برای ارتقای سطح کیفی آموزش در استان ضروری است.

استاندار در ادامه با تأکید بر اینکه پروتکل‌های ماه محرم همچنان به‌قوقت خود باقی است، خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی و عزاداران ملزم به رعایت این دستورالعمل‌ها در برنامه‌های عزاداری خود در دهه دوم و سوم محرم هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار