کد خبر: ۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
سه خارجی جدید به سرخپوشان اضافه می شوند؛
مربیان تیم پرسپولیس برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن اروپایی و یک بازیکن ملی‌پوش آسیایی وارد مذاکره شده اند تا آنها را جذب کنند.

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی پرسپولیس

«به گزارش خبرنگار ورزشی آرانیوز»

 در حالی که فقط چند روزی از پایان بازی‌های پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی گذشته گمانه‌زنی‌ها در مورد جذب نفرات جدید پرسپولیس شروع شده!

از همان روزی که برانکو ایوانکوویچ عذر موثرترین بازیکن خارجی پرسپولیس را خواست خیلی‌ها نسبت به این موضوع مشکوک شدند و گمان کردند که چون فرناندو گابریل بهتر و موثرتر از بقیه خارجی‌های پرسپولیس بوده برانکو عذر او را خواسته تا زمینه را برای انتخاب‌های خودش فراهم کند.

به هر حال گابریل با توجه به بهانه‌ای که خودش دست برانکو داد خیلی زود در لیست سیاه سرمربی کروات قرار گرفت تا با توجه به این موضوع برانکو برای رد کردن دیگر خارجی‌های ضعیف و ناموثر پرسپولیس کار سختی نداشته باشد.

مایکل اومانیا با توجه به وضعیت نسبتا خوبی که در ترکیب پرسپولیس داشت همچنان در حاشیه امنیت به سر می‌برد ولی در مقابل اومانیا، تادو با توجه به وضعیت بسیار ضعیفش به خوبی در جریان این موضوع است که سرخ‌ها او را نمی‌خواهند و به همین دلیل در آخرین جلسه‌ای که هفته گذشته با مسئولان باشگاه داشت متوجه شد که در لیست فصل آینده باشگاه پرسپولیس جایی نخواهد داشت.

با توجه به اخراج نیلسون‌کوره آ در پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل، مازاد اعلام شدن تادو و گابریل حالا اومانیا شرایط ۵۰-۵۰ دارد و در مورد این مدافع کاستاریکایی هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

حتی وجود همین شرایط برای مربیان پرسپولیس کافی است تا آنها بتوانند با خیال راحت برای بازی‌های فصل آینده حداقل با سه بازیکن اروپایی و یک بازیکن ملی‌پوش آسیایی وارد مذاکره شوند و آنها را جذب کنند.

هر چند که بعید است مسئولان باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم گزارش ما را تایید کنند ولی بدون شک پرسپولیسی‌ها به‌خوبی در جریان مذاکره برانکو با سه بازیکن خارجی هستند.

آن‌طور که در این مورد باخبر شدیم برانکو برای فصل آینده با یک دروازه‌بان خارجی به توافق رسیده و حتی نظر بسیار مساعدی نیز در مورد او دارد.

ماجرای اعتماد برانکو به این دروازه‌بان تا حدی است که وقتی قبل از بازی با الهلال عربستان نزدیکان باشگاه پرسپولیس به او یک دروازه‌بان خوب برزیلی معرفی کردند، برانکو حتی حاضر نشد تا شرایط فنی این دروازه‌بان برزیلی را بررسی کند و به همین دلیل با قطعیت اعلام کرد که همان دروازه‌بان مورد نظر خودش را می‌خواهد.

جدا از بحث این دروازه‌بان خارجی، برانکو یک هافبک خارجی را نیز در لیست دارد که طبیعتا با اخراج گابریل، او باید به جای هافبک برزیلی سرخ‌ها برای این تیم میدان‌داری کند.

در مورد خریدهای احتمالی برانکو یک خبر جالب دیگر هم به گوش می‌رسد. در این مورد شنیدیم که تمام زوم برانکو برای خریدهای فصل آینده‌اش استخدام یک مهاجم ششدانگ است که احتمالا از کشور کرواسی می‌آید و هموطن سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود.

برانکو در مورد این مهاجم اعتقادهای عجیبی دارد و در صحبت‌هایی که با نزدیکانش انجام داده، اعلام کرده که این مهاجم حتی توانایی گلزنی در لیگ‌برتر و تصاحب عنوان آقای گلی مسابقات لیگ ایران را نیز دارد.

حسابش را بکنید که اگر برانکو به‌دنبال جذب یک گلر ششدانگ باشد آن‌وقت وضعیت سوشا در پرسپولیس متزلزل می‌شود و بعید است که سوشا پس از درخشش در نیم‌فصل دوم بازی‌های لیگ و جلب نظر مساعد برانکو به همین راحتی نیمکت‌نشین دروازه‌بان جدید و خارجی برانکو شود.

در صورت اخراج گابریل از پرسپولیس و کنار گذاشتن خانزاده و صادقیان از این تیم به‌خاطر مسایل انضباطی، آن‌وقت برای هافبک جدید برانکو فضای مناسب ایجاد می‌شود و بعید است که در این منطقه ترافیک سنگینی به وجود آید.

ولی در یک خط جلوتر و جایی که پرسپولیس مهاجم خوش‌آتیه و جوانی به نام مهدی طارمی را دارد، رقابت مهاجم جدید سرخ‌ها با طارمی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، علی علیپور و... کار راحتی نخواهد بود و بدون شک برانکو به خرید سومش آنقدر اعتماد دارد که او را به مصاف این بازیکنان می‌فرستد.

نکته قابل توجه در مورد نحوه یارگیری برانکو جایی است که او نیز همانند مربیان بزرگی مثل "آری هان" می‌کوشد تا در وهله اول یارگیری ستون اصلی تیمش را بچیند و ترتیبی دهد که بقیه نفرات با تکیه بر این ستون اصلی در جای خودشان قرار بگیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار