کد خبر: ۵۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین خبر داد
رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: مجتمع آموزش عالی اسفراین یکی از دانشگاه های کار آفرین است که در این راستا ۱۱ طرح پژوهشی برون دانشگاهی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان منعقد شد.

آرانیوز-بجنورد-مصطفی حیدری صبح امروز در نشست خبری که در محل دانشگاه اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: با بهره برداری از خوابگاه خیر ساز، دختران دانشجوی این مجتمع به هیچ عنوان مشکل خوابگاهی ندارند و تمامی دانشجویان دختر در ۴ سال تحصیل خود در خوابگاه مستقر هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین ادامه داد: هم اکنون هزار و ۹۸۶ دانشجو در این مجتمع در ۱۳ رشته و در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که ۷۰ درصد از آنان دانشجویان غیر بومی خراسان شمالی هستند و تنها ۳۰ درصد از دانشجویان بومی هستند.

وی افزود: در حال حاضر مجتمع آموزش عالی اسفراین ۴۸ عضو هیئت علمی دارد که ۲ عضو جدید در سال جدید جذب و تا سال ۱۴۰۱ اعضای هیئت علمی به ۵۴ نفر خواهد رسید.‌

حیدری با اشاره به دستاوردهای این مجموعه علمی گفت: در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های صنعتی کشور که اخیراً از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اعلام شده است، جایگاه مجتمع آموزش عالی اسفراین با ۱۰ پله صعود از بازه ۱۶ تا ۲۰ در سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷ به بازه ۶ تا ۱۰ در سال ۱۳۹۷-۱۳۹۸ ارتقا یافته و در جایگاهی بالاتر از دانشگاه‌های مطرح کشور همچون دانشگاه صنعتی ارومیه، صنعتی شیراز، صنعتی شاهرود و صنعتی بیرجند قرار گرفته است.‌

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های اصولی و بنیادی مجتمع آموزش عالی بیان کرد: اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریالی مجتمع آموزش عالی در سال ۹۸ یکی از موفقیت‌های دانشگاه بوده است.

وی از انعقاد قرارداد ۸ میلیارد ریالی با دو صنعت مهم فولاد و لوله گستر خبر داد و گفت: مجتمع آموزش عالی یکی از دانشگاه‌های کار آفرین است که ارتباط دانشجو را با صنعت و کار گره زده و در این راستا ۱۱ طرح پژوهشی برون دانشگاهی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان منعقد شده است.

حیدری در انتها گفت: احداث ساختمان جدید آموزشی و کمک آموزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر در ۳ طبقه با برآورد هزینه ۴ میلیارد تومان، نیازمند نگاه ویژه خیران است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار