کد خبر: ۵۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
رئیس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد؛
رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات در کرج، گفت: هرگونه تجمع و برپایی ستاد تبلیغاتی ممنوع است.

آرانیوز- کرج-نورمحمد فردی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با محوریت تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از امروز سیزدهم شهریور ماه تبلیغات هر دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضاهای مجازی و همچنین در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان البرز آغاز شده است.

وی افزود: تبلیغات هر دو نامزدها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد که در این مرحله به لحاظ شرایط موجود و به منظور سلامت مردم هر گونه نشست تجمع و راه اندازی ستاد تبلیغاتی ممنوع است و از طرفی نامزدهای انتخابات مرحله دوم می‌توانند مرکزی برای امورات اجرایی خود داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: با حضور نامزدها و کمیسیون تبلیغات قرعه کشی برای فعالیت تبلیغات در صدا و سیما برگزار شده و هر کدام از نامزدها می‌توانند شش بار در صدا و سیما در ساعات پر مخاطب ۱۲ ظهر در رادیو و ۹ شب در تلویزیون به صورت ضربدری برنامه‌ها و اهداف خود را تا پایان تبلیغات تبیین و تشریح کنند.

فردی افزود: از طرفی دیگر همان طور که اشاره شد زمان انتخابات روز جمعه بیست و یکم شهریورماه ۹۹ در ۹۰۸ شعبه اخد رأی با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و به منظور سلامت مردم این مدت قابل تمدید نیست و از سوی دیگر الزام اثر انگشت افراد در هنگام رأی گیری حذف شده است.

وی اضافه کرد: راهبرد استاندار البرز به تبع از سیاست‌های دولت، بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات است و هیچ دستگاه دولتی حق دخالت بر علیه و له هیچ کدام از نامزدها را ندارد و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: نکته مهم و قابل توجه مشارکت مردم در انتخابات است بعضی‌ها فکر نکنند چون مرحله دوم انتخابات است نسبت به تعیین سرنوشت خود بی تفاوت باشند زیرا یک رأی هم اثرگذار است و باید حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است؛ افرادی که متولد بیست و یکم شهریور ۱۳۸۱ و قبل از آن هستند می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه در شعب اخذ رأی به نامزد مورد نظر خود رأی دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار