کد خبر: ۵۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
با راه‌اندازی کاروان احسان حسینی در امیریه دامغان؛
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از توزیع ۲۰۰ هزار وعده‌غذای گرم و‌ ۱۰هزار سبد معیشتی توسط کمیته و توزیع بین نیازمندان و مددجویان خبر داد و گفت: ماه محرم فرصتی برای همدلی ایرانیان و کمک به نیازمندان است.

آرانیوز-سمنان-محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته  امداد استان سمنان در آئین راه‌اندازی کاروان احسان حسینی در امیرآباد دامغان، تصریح کرد: در جریان رزمایش ایران همدل که در قالب دو‌ طرح اطعام حسینی و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، ۲۰۰ هزار پرس غذا و ۱۰ هزار سبد معیشتی بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان و‌ خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار اطعام و توزیع سبدهای غذایی در جریان رزمایش همدلی به‌صورت جدی به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان خصوصاً آسیب دیدگان کرونا هستیم تا نیاز آنها به‌صورت ریشه‌ای‌ رفع شود زیرا نمی‌توان تنها با توزیع غذا و سبد معیشتی، مشکلات را کاهش داد.

مسعودیان راد شهر امیرآباد دامغان را  پیشتاز و مبتکر  طرح احسان و اطعام حسینی دانست و خاطرنشان کرد: طرح احسان حسینی نیز در شکل اجرایی کنونی، با همت خیر به نام استان حاج ابراهیم امیرآبادیان در شهر امیریه کلید خورده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در ادامه تصریح کرد: همچنین با ابتکار ستاد نذرواره حسینی که از طرح‌های خیر شاخص استان سمنان( ابراهیم امیرآبادیان) در ۳۳ شهر کشور ازجمله تمام شهرهای استان سمنان، که هرساله ۷۲ دیگ اطعام را برپا می‌نمودند، امسال از دیگ‌ها برای دریافت کمک‌های مؤمنانه استفاده‌ شده است که با تعامل صورت گرفته، این ظرفیت نیز به کمک رزمایش ایران همدل آمده و منابع ایجاد شده صرف مددجویان تحت حمایت این نهاد و‌ سایر نیازمندان خواهد شد.

وی افزود: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت کمک های نقدی مردم نیک اندیش استان سمنان برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار