کد خبر: ۵۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
فرماندار زنجان تاکید کرد:
فرماندار زنجان، با اشاره به اتخاذ تدابیر ستاد کرونا در زنجان، گفت: با توجه محدودیت‌های موجود و شرایط انتشار ویروس کرونا، زنجان از پذیرش مهمان در تاسوعا و عاشورای حسینی معذور است .

آرانیوز-زنجان-رضا عسگری با اشاره به تدابیر اتخاذ شده ستاد کرونای زنجان، گفت: پایتخت شور و شعور حسینی، در ایام ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی پذیرش مهمان ندارد.

به گفته فرماندار زنجان، در استان و شهر زنجان هیچ نوع آمادگی برای پذیرش مهمانان وجود ندارد و هیچ نوع امکاناتی در این زمینه پیش‌بینی نشده است و از هموطنان درخواست داریم از سفر به شهر زنجان خودداری کنند.

عسگری، ادامه داد: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا و تهدیدی که در این زمینه وجود دارد، هیچ نوع تجمع برای عزاداری در سطح شهر زنجان برگزار نمی‌شود.

فرماندار زنجان تاکید کرد: مراسم‌های بزرگ شهر از جمله یوم العباس و یوم الزینب در زنجان برگزار نمی‌شود.

وی، افزود: هیئات مذهبی استان نیز در ایام یاد شده در سطح شهر برنامه برگزار نمی‌کنند به همین دلیل  انتظار داریم هموطنان به زنجان سفر نکنند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه هیات‌های مذهبی در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی برنامه برگزار می‌کنند، افزود: این مراسم‌ها به دلیل محدودیت‌های موجود حتی ظرفیت حضور زنجانی‌ها را ندارد و فضاهای در نظر گرفته شده جوابگوی خیل عاشقان سیدالشهدا نیست.

عسگری، تصریح کرد: ضروری است هموطنان برای بهره‌برداری معنوی از برنامه‌های زنجان ، مراسم‌ها را از طریق شبکه محلی اشراق و دیگر برنامه های صدا و سیما و فضا های مجازی دنبال  کنند.

فرماندار زنجان، در پایان سخنان خود ، گفت: هنوز ستاد کرونا تصمیمی برای ایجاد محدودیت در ورودی‌های زنجان اتخاذ نکرده اگرچه پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار