کد خبر: ۵۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای زنجان خبرداد:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، با اشاره به اینکه مهارت ارتباط مستقیم با خلاقیت و نوآوری دارد، یادآور شد: بزودی مراکز کانون خلاقیت در شهرستانها به صورت ارائه ایده از طرف افراد خلاق به صورت مشاغل استارتاپی با رویکرد کار آفرینی و مهارت بنیان راه اندازی می شود.

آرانیوز-زنجان-محمد رضا انصاری به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در استان زنجان، اظهار داشت: آموزشگاهای فنی حرفه ای استان زنجان با یک سوم ظرفیت در حال فعالیت هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، با اشاره به ثبت نام 75درصدی متقاضیان در سامانه تسهیلات کرونا، ادامه داد: 25 درصد متقاضیان نیز بعد از حل مشکلات ثبت تسهیلات می گیرند.

انصاری با بیان اینکه آموزشگاهها و بنگاههای اقتصادی با شیوع کرونا ویروس متضرر شدند،تصریح کرد: تبدیل هنر به خلاقیت در زمان کرونا حائز اهمیت بوده است که دراین زمینه مراکز فنی و حرفه ای دارای نقش اساسی بودند.

انصاری، با بیان اینکه مهارت ارتباط مستقیم با خلاقیت و نوآوری دارد، یادآور شد: بزودی مراکز کانون خلاقیت در شهرستانها به صورت ارائه ایده از طرف افراد خلاق به صورت مشاغل استارتاپی با رویکرد کار آفرینی و مهارت بنیان راه اندازی می شود.

وی،  در پایان، با ییان اهمیت تامین و تربیت نیروی انسانی، گفت: نقش طرح و ایده افراد در شرکت های های دانش بنیان و مراکز کانونهای خلاقیت حائز اهمیت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار