کد خبر: ۵۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
استاندار البرز:
استاندار البرز گفت: رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر برای شهرک های صنعتی اشتهارد، انگیزه مضاعفی برای تولیدکنندگان و صنعتگران البرز بود و در خصوص اقدامی که از سوی یک کارشناس و مسئول در حوزه مالیات صورت گرفته به جد پیگیر هستیم.

آرانیوز-کرج-عزیزاله شهبازی در نشست تخصصی با مدیران شهرک‌های صنعتی استان پیرامون بررسی مشکلات و موانع شهرک ها و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع آنها که روز چهارشنبه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت، افزود: همواره با اهتمام ویژه ای درصدد حل مشکلات و ارتقا زیرساخت های شهرک های صنعتی استان هستیم و امسال نیز به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با جدیت دوچندان وارد میدان شدیم.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان حاصل پیگیری های مجدانه و بسیج مسئولان ملی و استانی است، ادامه داد: پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج اقدامی بزرگ است که تامین گاز در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی البرز را تا 50 سال تضمین می کند و گاز شهرک های صنعتی استان را به یکدیگر متصل می کند.

شهبازی گفت: عملیات اجرایی اولین پست برق 400 کیلوولت البرز با اعتباری بیش از هزار میلیارد تومان آغاز شده و با 45 درصد پیشرفت به سرعت در حال پیشرفت است و پست 400 کیلوولت بعدی نیز آماده آغاز عملیات است.

وی افزود: هزار واحد تولید کالای سلامت محور کشور در البرز مستقر هستند و بخش بزرگی از نیاز کشور را در این حوزه تامین می کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: در سفر وزیر نیرو به البرز موضوع تخصیص آب به میزان 20 میلیون متر مکعب آب در سال به البرز محقق شد.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد هستیم با حفر چاه با ظرفیت تامین 500 میلیون متر مکعب نیز بخش دیگری از نیازها را تامین کنیم.

شهبازی افزود: تصفیه خانه جدید نیز با ظرفیت تصفیه 15 میلیون متر مکعب بر ثانیه در کرج ظرف 12 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: امسال افزایش 11 درصدی مصرف برق در حوزه تولید و صنعت البرز را داشتیم که حاکی از فعالیت و پویایی تولید و صنعت البرز و حرکت در مسیر جهش تولید است.

وی افزود: فرصت محدود است و باید در کمترین زمان ممکن درصدد گره گشایی از موانع توسعه ای در حوزه های مختلف باشیم.

شهبازی گفت: ساماندهی لکه های صنعتی البرز همچنان به جد در دستور کار است و این امر به سرعت یکی پس از دیگری محقق می شود.

استاندار البرز گفت: رفع ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر برای شهرک های صنعتی اشتهارد، انگیزه مضاعفی برای تولیدکنندگان و صنعتگران البرز بود و در خصوص اقدامی که از سوی یک کارشناس و مسئول در حوزه مالیات صورت گرفته به جد پیگیر هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار