کد خبر: ۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی از بهره برداری ۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی طی هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان خبر داد.

آرانیوز-بیرجند-غلامرضا قوسی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهارکرد: بخش کشاورزی نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصاد خانوارها دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان در بخش کشاورزی فعال هستند، عنوان کرد: در راستای توسعه پایدار کشاورزی تقویت و حمایت از زنجیره های تولید را در دستور کار داریم.

وی از بهره برداری ۱۶۴ پروژه بخ کشاورزی استان طی هفته دولت خبر داد و بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

قوسی با بیان اینکه ۳۳ هزار خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها برای ۲۳۳ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵ هزار و ۳۰۷ نفر تثبیت شغل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پروژه ها قابل افتتاح در هفته دولت با ۱۰۰ پروژه در حوزه آب و خاک است، بیان داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲۹ پروژه و تولیدات دامی با ۱۹ پروژه در رتبه های بعدی قرار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرستان سربیشه با ۲۳ پروژه بیشترین تعداد پروزه را دارد و شهرستان های طبس و بشرویه با ۲۱ پروژه و زیرکوه با ۱۷ پروژه در رده های بعدی قرار دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار