کد خبر: ۵۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امر به معروف و نهی از منکر موجب از بین رفتن فساد می شود.

آرانیوز-شهرکرد-حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز ماه محرم، بیان کرد: ابا عبدالله با همه توان خود به میدان احیای امر به معروف و نهی از منکر وارد شد.

وی تاکید کرد: قیام امام حسین (ع) مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر بود، متأسفانه معنا و مفهوم امر به معروف و نهی از منکری که امام حسین (ع) به دنبال آن بودند مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ایشان اصحاب خود را مورد خطاب قرار داند و فرمودند برای احیای این فرضیه باید هزینه کنید و جان خود را به خطر بیندازید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: ابا عبدالله زنان و بستگان خودشان را به میدان آورد که امر به معروف و نهی از منکر زنده بماند و منظورشان از اینکه امر به معروف هزینه نیاز دارد همین مطلب است.

وی تاکید کرد: اباعبدالله با عمل خود نشان داد که باید برای احیای امر به معروف و هی از منکر هزینه داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در در ادامه بیان کرد: امام حسین (ع) به اصحابشان فرمودند که دعوت مردم به اسلام و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه بیان کرد: امر به معروف باید در جامعه پر رنگ تر شود تا فساد از بین برود و مؤمنان در آرامش باشند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز گرامیداشت پزشک، تاکید کرد: پزشکان و کادر درمانی در آزمون مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند و ایثارگری این قشر نیازمند قدردانی ویژه است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره ابتلاء می‌توانند باری از دوش این قشر بردارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار