کد خبر: ۵۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به منظور اقامه عزای سید و سالار شهیدان، تاکنون ۷۰۵ هیئت مذهبی استان بوشهر در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

آرانیوز-بوشهر-حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در زمان شیوع ویروس کرونا پرچمدار مبارزه با این ویروس منحوس بوده‌اند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی از زمان شیوع کرونا در سطح کشور اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند و در راستای تأمین سلامت عزاداران و رعایت نکات بهداشتی، با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ثبت نام در سامانه بیرق مجوز اقامه عزاداری‌های محرم و صفر را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تا امروز ۷۰۵ هیئت مذهبی استان به منظور اقامه عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ابلاغی ستاد ملی کرونا و برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای برگزاری عزای حسینی (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی جمعی، لازم است مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به سامانه بیرق، فرم‌ها و تعهدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر محرم طبق شیوه نامه‌ها را تکمیل و یا به ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام سروستانی بیان داشت: برنامه‌های عزاداری امسال از اول تا دهم محرم، با رعایت پروتکل‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده و مسئولیت نظارت بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی عزاداری‌ها هستند گفت: عزاداران حسینی مطمئناً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به ادای دین ساحت مقدس حضرت امام حسین (ع) اقدام خواهند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار