کد خبر: ۵۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در شرایط کنونی توجه به فرهنگ عاشورا یک ضرورت مهم است و سازمان تبلیغات باید در این مسئله پیشرو باشد.

آرانیوز-اراک-آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اراک، اظهار کرد: استان مرکزی با توجه به ظرفیت‌های بسیار گسترده آن از همه ابعاد مرکز کشور است و ظرفیت‌های بی نظیر این استان در حوزه‌های صنعت، حوزوی، مشاهیر، نخبگان، کشاورزی، دامداری و دانشگاهی به عنوان یک مرکز در کشور پیشرو و پیشگام است.

وی ادامه داد: تردد روزانه بالای ۵۰۰ هزار نفری در استان مرکزی یک ظرفیت‌های بسیار خوبی ایجاد کرده که جدای از موضوعات اقتصادی باید از نظر فرهنگی نیز از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی امروز باید احیا و جوان گرایی در مساجد را در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: در این راستا جوان گرایی هیئت امنا و همکاری با بسیج و مجموعه‌های فرهنگی در کنار تجربیات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است و استان مرکزی از نظر دارا بودن مساجد فعال یک استان پیشتاز است که باید از آنها بهتر استفاده شود.

دری نجف آبادی وضعیت استان مرکزی را از نظر جمعیت نا مناسب دانست و افزود: هم اکنون یک جمعیت پیر در استان وجود دارد که در این خصوص همه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و متولی باید نقش آفرینی کنند چرا که یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری توجه به مسئله جمعیت است و اگر این موضوع نادیده گرفته شود به طور قطع با آسیب‌های امنیتی و اجتماعی رو به رو خواهیم شد بنابراین باید به این موضوع توجه شود.

به گفته وی توجه به مساله خانواده همواره در طول انقلاب اسلامی مورد توجه بوده اما با توجه به نقشه‌های شوم و توطئه‌های دشمنان باید بیش از گذشته به این مسئله توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کیان اسلام و اهل بیت (ع) بر پایه خانواده بنا نهاده شده و دشمن به خوبی می‌داند برای ضربه زدن به اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) باید به بنیان خانواده ضربه وارد کند و امروز همه باید برای حفظ و تقویت بنیان خانواده پای کار باشند.

وی گفت: فعالیت در فضای مجازی توسط سازمان تبلیغات باید هوشمندانه و سخت کوشانه و در راستای امید آفرینی، وحدت و نشاط انجام شود.

دری نجف آبادی تاکید کرد: امروز دستگاه‌های تبلیغاتی باید توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکایی‌ها را افشاء کنند و پشت پرده‌های فتنه گری های آمریکا را برای مردم تبیین کنند و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک دستگاه مردمی باید پیشتاز این مسئله باشد.

وی افزود: سازمان تبلیغات با تکیه بر روحی های جوانان انقلابی ایده‌های جدید و نوین را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب عملیاتی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توجه به فرهنگ عاشورا در شرایط فعلی یک ضرورت مهم است و سازمان تبلیغات باید در این مسئله پیشرو باشد.

دری نجف آبادی بر لزوم توجه به تحول آفرینی بر اساس روحیات انقلابی‌ها، جوانان و تکیه بر امید و نشاط در سازمان تبلیغات تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار