کد خبر: ۵۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: گسترش آموزش‌های مهارتی در گرو حمایت از آموزشگاه‌های آزاد در راستای شکوفای بخش خصوصی قرار دارد.

آرانیوز-سنندج-سید جمیل احمدی در جمع مؤسسان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان بیجار، گفت: توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در گرو حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای رشد و شکوفایی بخش خصوصی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در سطح استان اظهار کرد: توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در گرو حمایت از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای رشد و شکوفایی بخش خصوصی است.

احمدی بیان کرد: متأسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا تأثیرات منفی اقتصادی را در جهان به جای گذاشته است که کشور ما نیز از این قاعده جهانی مستثنی نیست و با تلاش‌های شبانه روزی انجام شده آثار منفی در سطح کشور به حداقل رسیده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به لزوم همسویی آموزش‌های مهارتی ارائه شده با نیاز بازار کار اظهار داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می‌تواند گامی مهم و مؤثر را در راستای ایجاد زمینه اشتغال مولد و پایدار برای جوانان شهرستان بیجار به ارمغان آورد.

وی در پایان سخنان خود از زحمات بخش خصوصی به عنوان بازوان توانمند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی تقدیر و تشکر کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار