کد خبر: ۵۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات کارکنان پایور، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی در قزوین آغاز شد.

آرانیوز-قزوین-مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران کارکنان پایور و فرزندان بالای ۱۵ سال و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش در منطقه قزوین و زنجان شامل یگان‌های لشگر ۱۶، تیپ ۱۱۶ قزوین، تیپ ۲۱۶ زنجان و آمادگاه زنجان، هوانیروز و آمادگاه آبیک و بیمارستان قزوین از امروز چهارشنبه در لشکر ۱۶ زرهی قزوین آغاز شد.

در این مرحله از مسابقات تعداد ۷۷ نفر در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان، تفسیر، مفاهیم و حفظ کل قرآن و سایر جز های قرآن امروز در محل لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ قزوین با هم رقابت می‌کنند.

منتخبان اول تا سوم هر رشته به مرحله بعدی سراسری نیروی زمینی ارتش که در شهریور ماه به صورت غیر حضوری به میزبانی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

داوری این مسابقات را آقایان مجید وفاپور، حمید عابدیها، محمود میرزایی و خانم‌ها ناهید چراغی، فاطمه افشار ایرانی و حمیده اصفهانی بر عهده دارند.

در مراسم افتتاحیه مسابقات حجت الاسلام علی نوری رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام کربلایی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و جمعی از خانواده‌ها حضور داشتند.

این مسابقات به دلیل تهدید ویروس کرونا با تعداد محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار