کد خبر: ۵۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
نماینده مردم خلخال و کوثر:
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه خبرنگاران از کمترین مصونیت شغلی نیز برخوردار نیستند و باید این مسئله مورد توجه مسئولین مرتبط قرار گیرد.

آرانیوز-خلخال-سیدغنی نظری در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان‌های خلخال و کوثر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، نقش خبرنگاران را در هدایت افکار عمومی مهم و تأثیر گذار تلقی کرد و گفت: با این اینکه خبرنگاران در مقابله با هجمه‌های دشمنان در خط مقدم قرار دارند و زبان گویای مردم با مسئولین هستند اما متأسفانه این قشر زحمتکش از کمترین مصونیت شغلی نیز برخوردار نیستند که باید این مهم مورد توجه مسئولین مرتبط قرار گیرد.

وی افزود: برخی از مدیران به دلیل عمالکرد ضعیف خود از انعکاس واقعیات واهمه دارند و حضور خبرنگار را برای خود مشکل ساز می‌دانند و این مسئله مسئولیت سنگین خبرنگاران را می‌رساند که می‌توانند با شجاعت در حرفه خود حق مردم را از مسئولین بازستانند و مردم را در رسیدن به مطالباتشان یاری کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود اینکه انتظار داشتیم مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی با برگزاری همایشی در شأن خبرنگاران و اصحاب رسانه از زحمات یک ساله آنان تجلیل به عمل آورد اما متأسفانه این برنامه اجرا نشد و خبرنگاران همچنان حتی در روزی که متعلق به آنان بود مظلوم ماندند.

نظری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط در رسیدگی به مشکلات خبرنگاران ضعیف عمل کرده‌اند و در راستای رفع مشکلات خبرنگاران با طرح مشکلات آنان در سطح کشوری در مجلس شورای اسلامی برای رفع بخشی از مشکلات معیشتی خبرنگاران در تلاش خواهم بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار