کد خبر: ۵۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۳۵ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک سه لایه قاچاق در شهرستان بوکان خبر داد.

آرانیوز-ارومیه-سردار مسعود خرم نیا در این خصوص اظهار کرد: ۳۵ هزار و۳۰۰ عدد ماسک سه لایه قاچاق از دو دستگاه خودروی عبوری در محور سقز به بوکان توسط پلیس شهرستان بوکان به ارزش ۵۲۹ میلیون ریال کشف و در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی همچنین از کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه از یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک و یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

خرم نیا با اشاره به افزایش قاچاق احشام در استان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کوپر حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور" پیرانشهر- سردشت" به ۶ دستگاه خودرو خاور ایسوزو، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروها ۴۸۸ رأس گوسفند قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۱۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو خاور ایسوز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار