کد خبر: ۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خروج برایان هوک از کابینه ترامپ یک پیام آشکار را به همه جهانیان مخابره خواهد کرد و آن هم شکست فشار حداکثری آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش آرانیوز، سید کریم حسینی  به خروج یا استعفای برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایرانیان، اشاره کرد و گفت: خروج پلکانی اعضای کابینه ترامپ همچون برایان هوک و دیگر افراد رادیکالی که مواضع تند و تیزی علیه کشورمان داشتند نشات گرفته از این بوده که این‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران با یک شکست مفتضحانه‌ای مواجه‌ شدند.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده آمریکا همه توان خود را با فشار حداکثری و وضع تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه علیه کشورمان به کار گرفت، اما با ایستادگی مردم و رهنمودهای  مقام معظم رهبری به اهداف خود دست نیافتند و این مسئله باعث شد تا در برابر کشورمان عقب نشینی کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی‌ها متصور می‌شوند با پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از فشار حداکثری علیه کشورمان کاسته خواهد شد، تاکید کرد: پیروزی جو بایدن و یا هر فرد دیگری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ما مهم نیست؛ چرا که ماهیت ایالات متحده آمریکا، دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در ادامه افزود: آمریکا در طول این 40 سال اخیر ظلم‌های بی‌حد و حصری را علیه کشورمان روا داشته، اما باید متوجه شده باشد که ظلم پایدار نمی‌ماند چرا که این وعده الهی است./

نظرشما
پربازدیدها