کد خبر: ۵۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
- رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: توطئه فرهنگی دشمن را باید با استفاده از توان جوانان مومن و همچنین تقویت و حمایت از گروه‌های فرهنگی خنثی کنیم.

به گزارش آرانیوز، علیرضا زاکانی ظهر جمعه در دیدار با خانواده جمعی از شهدا مهمترین گام در دفاع از خون شهدا را حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها بیان کرد و افزود: دشمن سالهاست بیشترین توطئه را برای تضعیف و از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه ایران اجرا کرده و همچنان به این دشمنی ادامه می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه خانواده معظم شهدا نسبت به معضل بدحجابی در قم گفت: یکی از هدف‌های دشمن شهرهای مذهبی مثل قم است و ما نباید فرصت ترویج بی بندباری و بی حجابی را به آنها در قم بدهیم.

وی افزود: این توطئه‌های دشمنان را باید با استفاده از توان جوانان مؤمن و همچنین تقویت و حمایت از گروه‌های فرهنگی خنثی کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی توجه به اقدامات ایجابی همچون حمایت از نهادها و گروه‌های فرهنگی فعال در عرصه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان مجلس بسیار مهم دانست و افزود: ما در مجلس برای مقابله با این توطئه‌ها باید با استفاده از مشاوره‌ها و ایده‌ها و تجربیات گروه‌های فرهنگی استفاده کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار