کد خبر: ۵۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
نماینده آستارا در مجلس:
نماینده مردم آستارا در مجلس، گفت: خبرنگاران به عنوان همکار و همگام با مسئولان در توسعه و آبادانی شهرستان مرزی بندر آستارا نقش بسزایی دارند.

آرانیوز-آستارا-غلامرضا مرحبا صبح سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری‌های فعال در شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش تأثیر گذاری در پیگیری مشکلات مردم، توسعه و آبادانی شهرستان مرزی بندر آستارا دارند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های آستارا همیشه باید پاسخگوی خبرنگاران برای انعکاس فعالیت‌ها و مشکلات این شهرستان مرزنشین باشند، افزود: انعکاس توانمندی‌های هر منطقه بویژه نقاط گردشگری شهرستان آستارا می‌تواند در جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.

مرحبا، افزود: آستارا به عنوان یک ظرفیت ملی در عرصه بین المللی مطرح است و باید خبرنگاران جایگاه آن را با انعکاس ظرفیت‌ها ارتقا دهند.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، نقش خبرنگاران را در پیگیری طرح‌های نیمه تمام این شهرستان مرزی مؤثر عنوان کرد و گفت: خبرنگار واقعی نقطه امید مظلومان است.

وی با اشاره به اینکه افراد با توجه به علاقمندی و دغدغه‌ها پا به عرصه خبرنگاری می‌گذارند و این می‌تواند به بهترین وظیفه بشر در دلسوزی به اطراف و همنوع خود شود، ادامه داد: فرهنگ نرم افزار زندگی است و پویایی فرهنگ و زندگی بر عهده خبرنگاران است.

نماینده آستارا در مجلس، افزود: رسانه‌های ارتباط جمعی نقش بسیار مهم و چشمگیری در تغییر نگرش مردم، اعتلای فرهنگ و ارزش‌های مردم، بر انگیختن عواطف و احساسات مردم و آگاهی بخشی به جامعه دارند.

وی، تاکید کرد: تغییر ارزش‌ها و باورها، تنظیم روابط و اعتلای فرهنگ عمومی به قلم و نگارش خبرنگاران بستگی دارد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال خبرگزاری‌های رسمی کشور در شهرستان مرزی بندر آستارا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار