کد خبر: ۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به جزئیات طرح دریافت کمک ودیعه مسکن، گفت: متقاضیان از ۱۴ تا ۲۰ مرداد اطلاعات خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند.

آرانیوز-سنندج-محمدصدیق ثابتی، با اشاره به اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، جزئیات تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد.

وی افزود: بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو ثبت نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی به شرح زیر از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: ۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها چهار است، ۱۵ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها دو و سه است و ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها یک است، نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

ثابتی یادآور شد: همچنین ۱۷ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها پنج، شش و هفت است، ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها صفر، هشت و ۹ است و ۲۰ مرداد نیز کلیه متقاضیان جامانده نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار