کد خبر: ۵۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
استاندار کردستان:
استاندار کردستان خواستار مستند کردن رشادت‌ها و دلاورمردی های مردم این استان در دوران دفاع مقدس شد.

آرانیوز-سنندج-بهمن مرادنیا ظهر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان کردستان، گفت: انعکاس ایثار و پایمردی مردم کردستان و رزمندگان در دفاع از کیان ایران اسلامی یک امر ضروری است و باید با بهره گیری از همه امکانات تبلیغی و رسانه‌ها این مسئله نشان داده شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش مردم استان کردستان در دوران دفاع مقدس، افزود: بی گمان برنامه سازی و مستند کردن دلاوری‌های دوران دفاع مقدس در کردستان می‌تواند برای بسیاری از مردم در کشور قابل توجه باشد.

استاندار کردستان دوران دفاع مقدس را دورانی متفاوت برای کشور دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم با هر امکانی یاد و خاطره رزمندگان و از خودگذشتگی آنان برای آشنایی نسل آینده و جوان را همواره زنده نگه داریم.

وی با حمایت از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته مقدس در استان کردستان، بیان کرد: با وجود بیماری کرونا لازم است همه برنامه‌ها با توجه به این واقعیت انجام بگیرد و تا حد امکان تلاش شود نمایشگاه‌های دفاع مقدس در همه شهرستانها در فضای باز برگزار شود.

در جریان برگزاری این جلسه اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به بیان گزارش عملکرد فعالیت‌ها و برنامه‌های ادارات و سازمانهای دولتی در ایام هفته دفاع مقدس پرداختند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار