کد خبر: ۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا قم مطرح شد؛
استاندار قم گفت: همکاری و مشارکت استان‌های همجوار می‌تواند برای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و افزایش کشفیات کمک کند.

آرانیوز-قم-بهرام سرمست عصر سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با تاکید بر اینکه استان قم محور مواصلاتی استان‌های زیادی است گفت: قم در زمینه مبارزه با قاچاق عملکرد خوبی داشته است اما برای بهبود شرایط همکاری و مشارکت استان‌های همجوار در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و افزایش کشفیات می‌تواند مؤثر باشد.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت یکپارچه سازی آمار دستگاه‌های مختلف متولی مبارزه با قاچاق کالا گفت: برای موفقیت چنین طرحی اجماع نظر در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعریف واحد از قاچاق کالا و نحوه مقابله با آن ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با کالاهای قاچاق باید از ظرفیت فناوری‌های نوین استفاده شود، گفت: امنیت سرمایه گذاری و پشتیبانی از تولید هدف این مبارزه است هم‌چنین تقویت نیروهای گمرکی و توسعه تیم‌های بازرسی و استفاده از ابزار الکترونیکی و کنترل هوشمند بایستی در دستور کار متولیان این امر قرار بگیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار