کد خبر: ۵۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
استاندار سمنان:
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه منابع اعتباری استان کفاف ساخت اداره جدید شهرسازی شرق استان را نمی‌دهد، گفت: مشکلات اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان حل شود.

آرانیوز-سمنان-علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در جلسه دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه علیرغم تفکیک اداره راه و شهرسازی به شرق و غرب اما هرکدام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر راه و شهرسازی شرق استان از مشکلاتی نظیر فرسودگی ساختمان محل استقرار، کهنگی تجهیزات و ادوات و کمبود شدید نیروی انسانی رنج می‌برد.

وی ضمن بیان اینکه باقی ماندن برخی پست‌های سازمانی به‌صورت بلا تصدی مشکلاتی را برای مدیران و کارکنان این اداره کل ایجاد کرده است، افزود: مشکل تأمین نیروی انسانی موردنیاز در اداره کل راه و شهرسازی استان باید از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری و رفع شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه منابع اعتباری استان کفاف ساخت اداره جدید شهرسازی شرق استان سمنان را نمی‌دهد، ابراز داشت: اگرچه امور در هر دو اداره به نحو مطلوب ارائه می‌شود اما انتظار می‌رود وزارت راه و شهرسازی رفع این مشکلات را در دستور کار قرار دهد.

آشناگر ضمن بیان اینکه می‌بایست طرح‌های با پیشرفت ۶۰ درصد در سطح استان تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: کندی روال اجرای طرح‌های ملی حوزه وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان یکی از انتقادهایی که به وزارت راه وارد است که از آن جمله می‌توان به اجرای پروژه دامغان – معلمان اشاره داشت.

وی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های دولت در استانداری سمنان بخشی از این اراضی به‌عنوان املاک مازاد باید معرفی و بفروش برسد که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز با نظر مساعد در این زمینه اقدام کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار