کد خبر: ۵۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان،گفت: از هزار و ۱۴۴ مدرسه روستایی استان زنجان ۴۶۷ مدرسه معادل ۴۲ درصد به اینترنت مجهز شدند و۶۴۷ مدرسه معادل ۵۸ درصد در حال انجام است.

آرانیوز-زنجان-ابراهیم رفیعی به هوشمند سازی مدارس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تا پایان شهریور ماه تمام مدارس استان زنجان به زیر ساخت‌های اتصال به اینترت آماده می‌شوند.

وی اظهار کرد: از هزار و ۱۴۴ مدرسه روستایی استان ۴۶۷ مدرسه معادل ۴۲ درصد به اینترنت مجهز شدند و۶۴۷ مدرسه معادل ۵۸ درصد در حال انجام است و تا دو ماه آینده تمام مدارس روستایی استان به اینترنت مجهز می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: اتصال مدارس به شبکه اینترنت از برنامه‌های مهم اداره کل آموزش و پرورش است و باید در راستای تجهیز مدارس روستایی به اینترنت اقدامات لازم انجام شود.

رفیعی با بیان اینکه توجه به این امر مهم باعث ارتقای یادگیری دانش آموزان می‌شود، ابراز کرد: از سال ۸۹ که طرح هوشمند سازی مدارس شروع‌شده در استان زنجان معلمان در دوره‌های آموزشی فناوری شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در اجرای طرح هوشمند سازی مدارس باید اولیا دانش آموزان همکاری لازم را با سازمان آموزش‌وپرورش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره کرد و گفت: باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار