کد خبر: ۵۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات لازم برای راه آهن جوین به اسفراین انجام شده که در حال حاضر یک بخش از ادامه این پروژه مربوط به یکی از روستاهای خراسان رضوی است.

آرانیوز-بجنورد-محمدعلی شجاعی صبح امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که از محل صندوق توسعه ملی پروژه عمرانی تعریف شده دارند که معطل مانده، باید موضوع را از بانک‌های عامل پیگیری کرده و گزارش این پیگیری را اعلام کنند.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از به کار بردن لغات مبهم در خصوص زمان افتتاح پروژه‌های گفت: اینکه مدیری بگوید شاید فلان پروژه افتتاح شود به درد مردم نمی‌خورد زیرا باید پروژه‌های تعریف شده ثمر بخش شود.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت افزود: مدیران تلاش کنند تا کار مردم حل شود زیرا وظیفه مدیر حل مشکلات است.

شجاعی خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی استان بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یک بار برای همیشه تکلیف پروژه‌های خود را در هر حوزه یا در هر شهرستان با سازمان‌های متولی حل کند و دیگر از نشدن‌ها چیزی نشنویم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ادامه داد: اقدامات لازم برای راه آهن جوین به اسفراین انجام شده که در حال حاضر یک بخش از ادامه این پروژه مربوط به یکی از روستاهای خراسان رضوی است که باید ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی جهت تملک اراضی به این روستا اختصاص یابد تا پیمانکار کار خود را آغاز کند بنابراین این مبلغ فوق باید به صورت نقدی باشد.
.
وی افزود: روابط عمومی تمام دستگاه‌های اجرایی یک کار واحد برای هفته دولت انجام دهند زیرا به موجب این اقدام شاهد کاهش هزینه‌ها و ثابت بودن روند اطلاع رسانی‌ها خواهیم بود.

شجاعی در ادامه از فرمانداران خواست تا برای حل مشکلات پروژه‌های هفته دولت وقت بیشتری بگذارند و تصریح کرد: هرچند وضعیت اعتبارات آنچنان مطلوب نیست اما می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که کارها به خوبی پیش رود.

استاندار خراسان شمالی در انتها از برگزاری مراسم افتتاح پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: هدف ما جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار