کد خبر: ۵۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
در راستای مقابله با کرونا؛
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: آموزش ورزش در منزل از برنامه‌های این هیئت است زیرا با ورزش تاب‌آوری ماندن در خانه بیشتر می‌شود.

آرانیوز-بجنورد-مجید جودت اظهار کرد: در دوران کرونا نقش ورزش همگانی خیلی متبلور شد و پزشکان و کادر درمان به اتفاق عنوان کردند که ورزش به صورت همگانی می‌تواند ایمنی بدن را افزایش دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با اشاره به لزوم گسترش ورزش‌های همگانی در جامعه بیان کرد: تا زمانی که نتوانیم کرونا را مهار کنیم باید از باشگاه‌های مجازی همگانی استفاده کنیم.

وی آموزش ورزش در منزل را از برنامه‌های این هیئت برشمرد و افزود: اگر مردم دانش کافی برای ورزش در خانه را یاد بگیرند تاب‌آوری یشان برای ماندن در خانه نیز افزایش می‌یابد و می‌توانیم با آسیب کمتری دوران کرونا را پشت سر بگذاریم.

جودت با اشاره به تنظیم برنامه‌های مناسب توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور افزایش سلامت روحی و جسمی مردم در دوران کرونا گفت: با استفاده از بستر فضای مجازی این طرح‌ها اعلام شده و خوشبختانه در خراسان شمالی توانسته‌ایم که تحرک بدنی را افزایش دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی ادامه داد: سعی داریم با کمک اداره‌های مختلف این طرح‌ها را گسترش دهیم و مادران و کودکان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی از طریق فضای مجازی به منظور افزایش انرژی و کاهش اضطراب در دستور کار است همچنین طرح‌هایی برای ورزش کارکنان دولت، سربازان، کارگران، کودکان و سالمندان به فدراسیون ارائه شده است.

جودت در انتها گفت: در شرایط کنونی نباید از سایر بیماری‌ها غافل شویم لذا باید از طریق این طرح‌های ورزشی و حفظ فاصله اجتماعی شرایط روحی و جسمی جامعه را بهبود ببخشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار