کد خبر: ۵۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت های لازم از سرمایه گذاری درچهارمحال وبختیاری انجام می شود.

آرانیوز-شهرکرد-الله کرم نصیری ظهر یکشنبه در نشست بررسی همکاری‌های مشترک چهارمحال و بختیاری با کشور اتریش اظهار داشت: درخواست ما از اروپا و اتریش این است که در سیاست‌های استکباری آمریکا را همراهی نکنند که این امر یک تحریم نیست و یک محاصره اقتصادی است زیرا تحریم برای کسی که کار نادرستی انجام داده است در حالی که ایران از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی هم مردم قهرمانانه ایستادند و از آرمان‌های بزرگ خود دفاع کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آمریکا اکنون ایران را در محاصره شدید اقتصادی قرارداده و قطعاً مردم ایران از تمام گرفتاری‌ها و سختی‌ها سربلند بیرون خواهند آمد.

اتریش کشور ایران را در بهره مندی از تکنولوژی روز یاری دهد

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: استان به دلیل دو هزار و ۱۵۰ متر ارتفاع از سطح دریا به بام ایران مشهور است و مسیر کریدور شمال به جنوب کشور از این استان عبور می‌کند.

آیت احمدی عنوان کرد: صنایع سیمان، پتروشیمی، موکت، خوراک آبزیان و … این استان را در زمره استان‌های صنعتی قرار داده و همچنین مزارع و کشتزارها نیز از دیگر پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص ایران و اینکه کشور اتریش دهمین کشور ثروتمند جهان و بیست و نهمین صادرکننده بزرگ جهان به شمار می‌آید علاقمند به فعالیت‌های صنعتی در زمینه انرژی تجدیدپذیر، صنعت راه‌آهن و صنایع معدنی با این کشور هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم کشور اتریش ضمن همکاری برای انجام مبادلات اقتصادی با ایران، تسهیل گری لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: همچنین برای بهره مندی از تکنولوژی روز، مشاوره‌های اقتصادی، جذب سرمایه‌های اقتصادی و صنعتی دست اتریش را به گرمی می‌فشاریم.

نظرشما
پربازدیدها