کد خبر: ۵۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
فرماندار مشگین شهر خبر داد؛
فرماندار شهرستان مشگین شهر از احداث کارخانه بسته بندی میوه و سورتینگ در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه دست سودجویان و دلالان از بازار میوه کوتاه خواهد شد.

آرانیوز-مشگین شهر-اکبر صمدی صبح یکشنبه در بازدید از روند نصب دستگاه‌های کارخانه بسته‌بندی میوه و سورتینگ عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود ۱۵ هزار هکتار از باغات میوه استان در شهرستان مشگین شهر قرار دارد اما متأسفانه هر سال باغداران با مشکل بازاریابی و فروش مواجه هستند.

وی از احداث یک واحد صنعتی بسته‌بندی میوه و سورتینگ در مشگین شهر خبر داد و اظهار کرد: این کارخانه توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان و پیگیری و حمایت نماینده مردم مشگین شهر راه اندازی می‌شود تا بلکه مطالبات چندین ساله و به حق باغداران این منطقه تحقق یابد.

فرماندار شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: با توجه به موقعیت منطقه و وسعت باغات شهرستان ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی از نیازهای اساسی باغداران است که در این زمینه در طول دو سال گذشته اقدامات مناسب و زیربنایی صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع معضلات بازاریابی باغداران خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش این کارخانه در بهبود وضعیت اقتصادی باغداران گفت: با راه اندازی این کارخانه سود اصلی محصول سیب و سایر محصولات سر درختی به باغداران زحمت کش منطقه خواهد رسید و دست سودجویان و دلالان از بازار میوه شهرستان کوتاه خواهد شد.

اکبر صمدی افزود: با توجه به وسعت باغات منطقه و کیفیت محصول سیب مشگین شهر، احداث کارخانه‌های مشابه و بزرگ‌تر در این شهرستان از نیازهای اصلی است و دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه حمایت می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار