کد خبر: ۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
استاندار تهران خبر داد؛
استاندار تهران گفت: ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران جهت حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.

آرانیوز-تهران-انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی همواره از اولویت‌های استانداری تهران محسوب شده است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران جهت حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه تاکنون در استان تهران ۹۷۳ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است گفت: دولت همواره حامی تولیدکنندگان است و انتظار می‌رود پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان راهگشایی برای آنان بوده و زمینه بیشتر تولید را فراهم کند.

استاندار تهران در خصوص بازپرداخت تسهیلات ارائه شده به تولیدکنندگان عنوان داشت: با توجه به نامعلوم بودن وضعیت کرونا دوره تنفس سه ماهه این تسهیلات نیاز به بازنگری دارد که در این زمینه پیشنهادی مبنی بر دوره تنفس ۶ ماهه به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

وی افزود: فرمانداران و مدیران اقتصادی آسیب شناسی بررسی لازم در مورد عدم رغبت واحدهای تولیدی نسبت به دریافت این تسهیلات را به عمل آورند، چرا که باید با اطلاع رسانی درست زمینه بهره مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از این تسهیلات فراهم شود.

استاندار تهران خطاب به بانک‌ها تأکید کرد: گلایه مندی ما این است که اهتمام جدی از سوی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد و این در حالی است که در پرداخت مستقیم اقدامات بیشتری صورت می‌گیرد که بهتر است به طرح‌های ستاد رونق تولید نیز توجه شود و نگاه سهل گیرانه داشته باشید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار