کد خبر: ۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: محدودیت‌های راه اندازی کارگاه‌های تأمین اقلام بهداشتی و به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید لغو شود.

آرانیوز-کرمانشاه-هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه در نشست ستاد کرونای استان اظهار داشت: اگر امروز شاهد هستیم وضعیت کرمانشاه نسبت به ماه‌های گذشته و دیگر استان‌ها از شرایط بهتری برخوردار است به دلیل همکاری گسترده و مستمر مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک، توجه به فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمع هاست.

وی افزود: از همراهی و مشارکت مردم فهیم استان کرمانشاه برای مبارزه با کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و تداوم مسیر مهار کرونا منوط به استمرار این رفتار و فرهنگ مطلوب رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: زحمات اعضای ستاد کرونا، کادر درمانی، بهداشتی و خدماتی در مراکز ارائه خدمات و بیمارستان‌های استان شایسته تقدیر است.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه محدودیت‌های راه اندازی کارگاه‌های تأمین اقلام بهداشتی و به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید برداشته شود و به لحاظ تأمین تجهیزات باید به خودکفایی برسیم، تصریح کرد: توزیع و تهیه اقلام به سهولت انجام شود و حتماً قیمت مصوب ستاد ملی مدنظر قرار گیرد.

بازوند گفت: فرمانداران در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی بر مراسم‌های عروسی و عزاداری و از برگزاری تجمع‌ها جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه امکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان میسر نیست، ادامه داد: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به خاطر سلامت مردم اعمال می‌شود و اولویت سلامت عمومی مردم است.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خصوص مراسم‌های جشن اعیاد عزاداری ماه محرم تابع تصمیم نظر کارشناسان و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم؛ البته ستادهای استانی هم اختیاراتی دارند.

این مسئول با تصریح اینکه توزیع غذا در ایام محرم در هیچ محلی امکان پذیر نیست و توصیه شده است به صورت کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده صورت گیرد، بیان داشت: توزیع شربت نذری در اماکن عمومی و سایر محل‌های تجمع ممنوع است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار