کد خبر: ۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه عنوان کرد:
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۹ میلیارد تومان برای پروژه های محرومیت زدایی در این استان هزینه شده است.

آرانیوز-کرمانشاه-سرهنگ کامران هزارخانی صبح امروز در دیدار گروه‌های جهادی با آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر انجام کارهای جهادی مسئولین بسیج متولی این امر شدند و سازمان بسیج سازندگی را برای این کار تشکیل دادند.

وی گفت: در طول ۲۰ سالی که از عمر بسیج سازندگی می‌گذرد منشأ خدمات بسیار زیادی به ویژه در مناطق محروم بودیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به شهادت یکی از جهادگران استان کرمانشاه در جریان خدمت‌رسانی به مردم افزود: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا باشیم و در حوزه جهاد اثرات خوبی را در جامعه به جای بگذاریم.

سرهنگ هزارخانی تصریح کرد: در استان کرمانشاه با کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادگران ۱۰۹ میلیارد تومان خدمات محرومیت‌زدایی ارائه دادیم و بستر خوبی برای کم‌کردن فاصله عقب‌افتادگی گذشته نسبت به مناطق برخوردار فراهم کردیم.

وی بیان داشت: در چند ماه اخیر هم که درگیر کرونا بودیم جهادگران به محض درگیری پای کار آمدند و آتش به اختیار در حوزه گندزدایی، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده فعالیت‌های زیادی انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نیروهای جهادی علاوه بر توجیه چهره به چهره مردم حتی در مراکز درمانی و بیمارستانها هم پا به پای کادر درمان خدمت‌رسانی کردند.

سرهنگ هزارخانی به نهضت کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: در کمک مومنانه و نهضتی که رهبر معظم انقلاب به راه انداختند هم توانستیم به کمک دستگاه‌های دیگری از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سطح استان ۱۶۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۴۹ میلیارد تومان به هم‌وطنان آسیب دیده از کرونا اعطا کنیم.

وی تهیه و توزیع روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ شیلد در سطح استان، توزیع ۴۵ هزار بسته معیشتی و… را از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط جهادگران استان بیان کرد و گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه هم ۳۰ هزار بسته آخر هفته جاری به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار