کد خبر: ۵۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
معاون دادگستری استان زنجان:
معاون دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه ورودی به زندان های زنجان طی چهار ماه سالجاری کاهش یافته است، گفت: در کل ورود پرونده هم به دستگاه قضایی استان کاهش داشته است.

آرانیوز-زنجان-محمد تقی فتحی از کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان زنجان طی چهار ماهه سال جاری خبر داد و گفت: زنجان در بحث وقوع سرقت‌های خرد همانند سرقت خودرو و موتورسیکلت افزایش دارد.

وی با بیان اینکه ورودی به زندان‌ها هم در استان طی این بازه زمانی کاهش یافته است، اظهار کرد: در کل ورود پرونده هم به دستگاه قضائی استان کاهش یافته و امیدواریم این مهم روز به روز کاهش پیدا کند.

معاون دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای ارتقای باورهای و اعتقادات دینی در جامعه است، گفت: دستگاه‌های فرهنگی نسبت به تقویت ارزشهای دینی در جامعه کمک کنند چرا که در کاهش جرایم بسیار مؤثر است.

فتحی تاکید کرد: برای پیشگیری از افزایش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضائی، کمیسیون مددکاری فوریت‌های قضائی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ایجاد شده است.

وی گفت: کمیسیون مددکاری فوریت‌های قضائی در کلانتری ۱۱ زنجان در حال اجرا است و کمبودهای موجود در حین اجرای طرح رفع می‌شود.

معاون دادگستری استان زنجان، تصریح کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، به سارقین در عید نوروز مرخصی داده شده تا از حجم زندانیان در زندان‌های استان کاسته شود، چرا که ر سال به این طیف از زندانیان مرخصی داده نمی‌شد.

فتحی افزود: برای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در استان همه باید پای کار بیایند تا جامعه سالم و بدون جرم داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار