کد خبر: ۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفته آینده میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود .

به گزارش آرانیوز، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم مرداد ماه تشکیل جلسه خواهد داد.

بر اساس این گزارش ادامه بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور و راه های مدیریت و کنترل آن و همچنین بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد .

همچنین آخرین وضعیت جمعیت کشور و استماع آخرین اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ذی‌ربط در خصوص حادثه کلینیک سینا اطهر تهران جهت ارائه گزارش به صحن کمیسیون و مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ( 13 مردادر ماه)  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس در جلسه صبح روز سه شنبه (14 مرداد ماه) از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام گرفته و برنامه‌های آتی آن وزارتخانه دعوت کرده است. همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص گزارش نهایی تهیه شده در خصوص حادثه کلینیک سینا اطهر تهران جهت قرائت در صحن مجلس شورای اسلامی و ادامه بررسی نقشه راه و تعیین اولویت‌های کمیسیون در دستور کار جلسه بعد از ظهر این کمیسیون قرار دارد. /

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار