کد خبر: ۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
امام جمعه دیر:
امام جمعه شهر دیر با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: با گرانی‌های لجام گسیخته در بازار برخورد شود.

آرانیوز-بوشهر-حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان دیر با تبریک دهه امامت و ولایت، افزود: امسال با شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده طبعاً برنامه‌هایی چون بازسازی واقعه غدیر و مراسم جشن نخواهیم داشت اما می‌توان با نصب بیرق‌های سبز و پرچم ایران، چراغانی شهر، توزیع بسته‌های معیشتی و فعالیت در فضای مجازی، عید غدیر را جشن بگیریم.

وی خطبه غدیر را سند بارز ولایت امیرالمومنین (ع) دانست و ابراز کرد: در دهه امامت و ولایت هرشب فرازی از خطبه غدیریه توسط سخنرانان در فضای مجازی تبیین می‌شود.

امام جمعه شهر دیر با اشاره به اینکه نباید دوگانه سلامت و عزاداری مطرح شود، عنوان کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس به ثمر رسید و ما توانسته‌ایم مقابل دشمنان بایستیم به برکت فرهنگ عاشورا است.

وی گفت: باید فرهنگ سازی لازم برای کاهش زمان عزاداری و رعایت نکات بهداشتی در ایام محرم و صفر انجام شود.

حسینی ادامه داد: طی جلساتی که با بانیان حسینیه برگزار می‌شود، کسانی که فرم تعهد رعایت نکات بهداشتی را پر کرده و مسئولیت پذیر باشند اجازه برگزاری مراسم داده شود.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های دشمن و شرایط کرونا شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگی در سطح کشور هستیم که باید با گزارش این خدمات نظام و دولت، مردم را امیدوار و دشمن را ناامید کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار