کد خبر: ۵۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
به منظور جلوگیری از کاهش سطح سفره‌های زیرزمینی؛
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به منظور جلوگیری از کاهش سطح سفره‌های زیرزمینی، دستور مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز در ماهدشت و کمالشهر صادر شد.

آرانیوز-کرج-حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص قطعی آب در برخی مناطق کرج ضمن بازدید از تصفیه خانه آب شماره دو کرج بر افزایش کیفیت آب مصرفی شهروندان و جلوگیری از قطعی آب در مناطق شهر کرج تاکید کرد.

وی در این باره گفت: با انعکاس این مشکل به دادستانی، بلافاصله دستور بررسی موضوع صادر شد و در بازدیدی که با همراهی فرماندار کرج، رؤسای ادارات برق و آب منطقه از تصفیه خانه شماره دو کرج انجام شد مشکلات مربوط به حوزه تأمین آب آشامیدنی شهر کرج و گزارشات قطعی آب واصله از شهروندان در مناطق ماهدشت و مهرشهر بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ادامه داد: در این دیدار مقرر شد برای رفع کمبودها و تأمین بلندمدت منابع آبی لازم با توجه به افزایش روز افزون جمعیت شهری با همکاری ادارات مذکور و استانداری و وزارت نیرو اقدامات لازم انجام شود و نسبت به پیگیری افزایش میزان سهم آب کرج از منابع آبی سدهای طالقان و امیرکبیر اقدام و برای توسعه و احداث مخازن آبی تمهیدات مقتضی پیش بینی شود.

مددی اضافه کرد: در این دیدار همچنین مصوب شد با همکاری ادارات برق و آب از قطعی با برنامه ریزی قبلی برق مناطق مذکور حتی المقدور جلوگیری شده و برق اضطراری چاه‌های آب منطقه نیز تأمین شود و مسئولان ادارات مذکور مکلف به ارائه گزارشات اقدامات انجام شده به دادستان خواهند بود.

وی با اشاره به جدیت دادستانی در برخورد با عوامل مخرب منابع طبیعی و محیط زیست، متذکر شد: به منظور جلوگیری از کاهش سطح سفره‌های زیرزمینی، دستور مسدودسازی و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های عمیق غیرمجاز در مناطق حاشیه کرج از قبیل ماهدشت و کمالشهر صادر شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار