کد خبر: ۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: توزیع ماسک در استان اصفهان مناسب نیست و در روزهای آینده این مشکل مرتفع می شود.

آرانیوز-اصفهان-سید حسن قاضی عسگر با تأیید بر شبکه توزیع ناموزون ماسک در استان اصفهان اظهار داشت: از روز نخست معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی نسبت به توزیع ماسک در داروخانه‌های استان اصفهان اهمال کرد و امیدواریم هرچه زودتر توزیع ماسک در داروخانه‌ها ساماندهی شود.

وی افزود: با توجه به نیاز مبرم و حیاتی شهروندان به استفاده از ماسک و تولید روزانه بالغ بر دو میلیون ماسک در استان اصفهان، سعی شده تا حد امکان دسترس پذیری به ماسک از هر طریقی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری جلساتی برای رفع شبکه توزیع ناهمگون ماسک در استان اصفهان تصریح کرد: توزیع مناسب و فراگیر ماسک به ویژه در داروخانه‌ها در روزهای آتی مرتفع می‌شود.

وی بر استفاده از ماسک پارچه‌ای توسط شهروندان اصفهانی تاکید کرد و گفت: مطالعات نشان داده که ماسک‌های پارچه‌ای با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و شستشو مداوم دست‌ها می‌تواند ضریب ابتلاء به کرونا را کاهش دهد؛ استفاده از ماسک‌های پارچه‌ای علاوه بر حفاظت محیط زیست می‌تواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هم باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار