کد خبر: ۵۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:
رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: هیچ‌گونه کمبودی در تأمین گوشت قرمز برای استان اردبیل نداریم.

آرانیوز-اردبیل-رامین صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضای کار گروه به‌صورت مجازی برگزار گردید گزارشی از اهتمام جدی ستاد تنظیم بازار استان برای تأمین کالا و فعالیت شبکه‌های توزیع و نظارت ارائه کرد و گفت: تمرکز عمده ستاد بر فراوانی کالا بوده و در این زمینه جلسات تنظیم بازار در استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی در خصوص بازار گوشت گفت: با توجه به نزدیکی به عید قربان در حال حاضر مجتمع کشتارگاه صنعتی استان اردبیل با افزایش توان ظرفیت خود نسبت به تأمین گوشت قرمز مورد نیاز مردم فعالیت می‌نماید که در این مورد هم خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های مشترک سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و نیروی انتظامی در سطح عرضه حضور مستمر دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهند نمود.

صادقی در بخش دیگری از این جلسه در رابطه با وضعیت کنونی بازار سیمان استان نیز عنوان کرد: در حال حاضر طبق گزارشات کارخانه سیمان و بررسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان این سازمان هیچ‌گونه کمبودی در تأمین سیمان استان نداریم.

وی اولویت بندی توزیع تولیدات سیمان برای پروژه‌های عمرانی پل قدس و پروژه‌های بنیاد مسکن خبر داد و گفت: با توجه به تولیدات محصول کارخانه سیمان استان اردبیل و نحوه توزیع آن و افزایش مصرف این محصول، کارخانه سیمان نیز با افرایش تولیدات روزانه خود هیچ کمبودی نداریم و طبق برنامه تنظیم شده قبلی ۲ هزار تن از تولیدات برای بتن آماده سیمان بران و یک هزار تن برای مصارف مردمی و همچنین ۵۰۰ تن برای پروژه‌های عمرانی توزیع می‌گردد.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل از عموم شهروندان خواست ضمن همکاری لازم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد تخلف صنفی را گزارش نمایند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار